Camping

De Aero Club Salland heeft naast het clubgebouw een eigen camping. Naast 50 jaarplaatsen voor clubleden zijn er meerdere caravans en een chalet beschikbaar voor huur. Ook is er genoeg ruimte voor cursisten en andere zweefvliegers die een aantal dagen bij ons komen vliegen om hun eigen camper, caravan of tent te plaatsen. De camping is voorzien van sanitair, electra, draadloos internet en wasmogelijkheden. Ontbijt, lunch en diner kunnen geheel verzorgd in ons clubhuis genuttigd worden. Daarnaast is het altijd super gezellig om ’s avonds de leden te leren kennen aan de bar.

Op de tarievenpagina vind je meer informatie over de kosten van het kamperen op onze club.

Ook zijn er rond de ACS tal van andere campings waar jij je caravan of tentje neer kunt zetten.