Clubhuis

Ons clubhuis bestaat uit twee delen, de kantine en de hangaar. In de kantine ontvangen wij op vliegdagen onze clubleden en gasten. Je kunt er terecht wanneer je komt (mee)vliegen, maar je bent ook van harte welkom, als je gewoon eens wilt komen kijken of voor een kop koffie of een drankje. Check hiervoor de openingstijden.

Terras

Vanaf het terras kun je de zweefvliegtuigen ook prachtig volgen. Als je ze op het veld van dichtbij wilt bekijken, moet je binnen in de kantine vragen welke route je moet volgen. Als je helemaal enthousiast geworden bent, kun je binnen altijd even vragen of er genoeg ruimte is om nog mee te vliegen en natuurlijk kun je altijd een toelichting krijgen over de andere mogelijkheden.

Hangaar

In de hangaar stallen wij tijdens het seizoen de meeste van onze clubvliegtuigen. Deze vliegtuigen staan hier gemonteerd zodat er na de briefing om 09:30 snel kan worden uitgepakt en gevlogen. Verder is hier ook een werkplaats aanwezig waar wij (vooral ’s winters) zelf het onderhoud aan onze vliegtuigen uitvoeren.

Winterperiode

Van november tot begin maart gaan wij over in de “wintersetting”. Officieel zijn wij in die periode niet geopend. Check de contact-pagina om te zien hoe je alsnog met ons in contact komt.