Introductievlucht

Voor maar €55,-

Je hebt vast weleens een zweefvliegtuig nagekeken. Zou je daar zélf niet eens in willen zitten? Ervaren hoe dat is? Kennismaken met het zweefvliegen? Nou, wat let je?

Het hele vliegseizoen door, van half april tot begin oktober, kun je elke dag terecht bij Aero Club Salland om mee te vliegen in een tweezitter en vanaf het eerste weekend in maart tot het laatste weekend in oktober ook nog tijdens de weekenden. Je bent dan de passagier van een ervaren zweefvlieger, die je voor, tijdens en na de vlucht het nodige vertelt over het vliegtuig, vliegen en de mooie omgeving. Na afloop krijg je een doopvluchtcertificaat als herinnering.

Hoe lang duurt een vlucht?

Een kennismakingszweefvlucht duurt ongeveer 8 tot maximaal 15 minuten. Dit hangt af van het weer en de drukte. Je kunt ook kiezen voor een vlucht in ons motorzweefvliegtuig, hetgeen ongeveer 15 minuten zal duren. De keus is aan jezelf. Met ons motorzweefvliegtuig kan je ook nog langere vluchten maken, tot wel een vol uur!

Zelf doen of cadeau geven?

Ken jij iemand waarvan je denkt dat hij of zij zweefvliegen leuk lijkt? Meld die persoon dan nu aan door middel van een cadeaubon. In de kantine van Aero Club Salland zijn waardebonnen verkrijgbaar, die recht geven op een kennismakingsvlucht. Een waardebon blijft 12 maanden geldig. Je kan via onze webwinkel direct een waardebon kopen!

Ben je met een grotere groep geïnteresseerd in de sport? Neem contact op met Aero Club Salland voor de mogelijkheden.

Zie onze pagina met tips om er een onvergetelijke dag van te maken.

Mag het ietsje meer zijn?

Wil je misschien meer zweefvliegen, probeer dan eens een introductiecombinatie met een zweefvliegvlucht én motorzweefvliegvlucht. Of neem eens drie echte vlieglessen! Alle piloten en aanstaande piloten gaan natuurlijk een hele week zweefvliegen!

Check ook onze voorwaarden, zodat je niet voor verrassingen komt te staan.